Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro společnost, která je významným hráčem na trhu softwarového řešení v oblasti elektronických plateb a digitální identity a dodává svůj software klientům jako jsou například ČSOB, Česká spořitelna, Komerční banka nebo AirBank, hledáme pozitivně naladěného kolegu na pozici Aplikační administrátor. V této partě se rozhodně nebudete nudit, ale ani se zde neztratíte, čeká Vás totiž různorodá práce a tým ochotných kolegů - srdcařů. Společnost na trhu působí již téměř 25 let a za tu dobu se rozrostla na skoro 200 členů.
–Navržení, testování, implementace a správa serverových aplikací (cca 80 %)
–Technická podpora a servisní zásahy u klientů na území Prahy (cca 20 %)
–Dále:
–Podpora servisního a vývojového týmu
–Práce se systémy Jira a Confluence
–Tvoření dokumentace
Jiné výhody
–Skvělý pracovní tým a neformální prostředí
–5 týdnů dovolené
–Možnost pracovat z domova (cca 1x týdně)
–Bonusy / 13. a 14. plat
–Smlouva na dobu neurčitou
–Možnost a podpora dalšího odborného vzdělávání
–Firemní půjčky
–Stravenky
–Občerstvení na pracovišti
–Mobilní telefon, notebook
V případě zájmu o pozici či jakýchkoliv dotazů mne, prosím, neváhejte kontaktovat. Těším se na naši spolupráci!