Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, společnost, která je jedním z hlavních hráčů obalového hospodářství v regionu střední a východní Evropy, hledáme vhodného kandidáta na pozici Vedoucí interní logistiky.
Náplň práce:
* Plánování, organizace a zajištění vnitřní (výrobní) logistiky
* Řízení úseku skladového hospodářství
* Zajištění fungování příjmu zboží, expedice, uskladnění a manipulace ve skladových prostorech
* Zodpovědnost za inventarizaci
* Optimalizace skladových zásob
* Zodpovědnost za převody materiálů mezi sklady
* Navrhování a implementace interních logistických layoutů, materiálových toků a layoutu procesu výroby i skladu
* Zpracování a optimalizace logistických konceptů
* Reporting KPI oddělení vedení společnosti spolu s příslušnou analýzou a protiopatřením, je-li to nutné
* Plánování logistiky k maximalizaci efektivity výroby při co nejnižších nákladech
* Vedení týmu (cca 5 lidí) plánování a logistiky při provádění osvědčených postupů a měření výkonnosti prostřednictvím dohodnutých klíčových ukazatelů výkonu (KPI)
* Plánování a koordinace všech činností související se zpracováním materiálu a zboží
* Monitoring a korekce úrovně zásob ve skladech k zajištění rotace a maximalizaci pracovního kapitálu
* Podpora správného využití ERP systému a rozvoje ERP systému v rámci společnosti, včetně automatických odpisů materiálu na výrobek
* Zodpovědnost za plnění finančních a průmyslových cílů v oblasti logistiky
* Neustálé zefektivňování činností - LEAN, 5S atd.
* Dodržování a zlepšování vizuálního managementu ve firmě, provádění 5S auditů a dohled nad dodržováním 5S standardů a principů
* Spolupráce s oddělením výroby a nákupu
* Komunikace se zákazníky a dodavateli v logistických záležitostech
* Spolupráce s obchodním oddělením (v ČR i zahraničí) při určování nákladově nejvýhodnějšího distribučního řešení pro přepravu hotového zboží k zákazníkům
Požadujeme:
* Min. 3 roky praxe na obdobné pozici
* Zkušenost s vedením lidí, schopnost motivovat a řídit
* Dobré znalosti v oblasti materiálových toků (Kanban, Just-in-Time, FiFo apod.)
* Zkušenosti se zaváděním LEAN managementu
* Aj nebo Nj pro interní komunikaci a občasnou komunikaci s dodavateli
* Dobré organizační schopnosti, spolehlivost a proaktivita
* Prozákaznický přístup, analytické myšlení
* Výborné komunikační a organizační schopnosti
* Znalost SAP výhodou
* Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
Nabízíme:
* Služební automobil
* Příspěvek na stravování
* Možnost vzdělávání
* Mobilní telefon a notebook
* Velmi zajímavé mzdové ohodnocení
* Možnost stabilního dlouhodobého zaměstnání v rostoucí mezinárodní firmě
* Zázemí firmy s víc než 25 let tradicí
* Důležitou a váženou pracovní pozici
* Možnost pracovní seberealizace
* Jiné zajímavé benefity
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.