Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, neziskově hospodařící společnost, která v zastoupení výrobců a dovozců elektrozařízení organizuje celostátní systém zpětného odběru elektrozařízení, hledáme vhodné kandidáty na pozici: Back Office Assistant.
Náplň práce:
* Zajištění plynulého chodu kanceláře
* Správa, evidence a archivace a zajištění podpisu smluv spojených s chodem kanceláře, pojistných smluv apod.
* Správa datové schránky
* Organizace firemních akcí, porad
* Podklady pro fakturaci, objednávky spotřebního materiálu kanceláře
* Komunikace s dodavateli i zaměstnanci - úklid, květiny, zajištění oprav, nákup nového vybavení…
* Zajištění podpory kanceláře jako: vyhledávání smluv, tvorba košilek, laminování, zajištění překladů atd.
* V případě potřeby funguje jako druhá/ý recepční, pomáhá se základními HR agendami
Požadujeme:
* Minimálně SŠ vzdělání
* Předešlé pracovní zkušenosti alespoň 2 roky
* Uživatelská znalost práce na PC – MS Office
* Znalost AJ na komunikativní úrovni – výhodou
* Řidičský průkaz sk. B – výhodou
* Spolehlivost a zodpovědnost
Nabízíme:
* Práci na HPP
* Nástup možný ihned
* Stravenky
* Možnost flexibilní pracovní doby
* Občerstvení na pracovišti
* Místo výkonu práce: Praha
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.