Místo práce: Frýdek-Místek (informace o místu práce: Frýdek-Místek)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je česká společnost ING corporation, spol. s r.o. zabývající se výrobou a prodejem zdravotnických prostředků.
Náplň práce:
• samostatné vedení účetní agendy v rámci standardů v ČR
• evidence faktur, majetku, skladová evidence
• správa firemních financí – na bankovních účtech, platební operace, pokladna, komunikace s bankou
• správa a zajištění inventarizace majetku, pohledávek a závazků, bankovních účtů a pokladen atd.
• propočet a účtování cestovních náhrad
• zpracování daňových přiznání – DPH, daň silniční, daň z nemovitosti atd.
• zpracovaní podkladů pro měsíční a roční závěrky
• příprava podkladů a spolupráce s auditorem
• komunikace s úřady – finanční úřad, úřad práce apod., komunikace s dodavateli, odběrateli
• zajištění účetních prací na dotačních projektech
• archivace dokumentů a správa archívu
• týmová spolupráce
Jiné výhody
• práci na HPP (40 hod. týdně)
• mzdové ohodnocení od 30 000 Kč/měsíc
• stabilní pozici v dynamicky rozvíjející se firmě (jsme na trhu od roku 1991)
• práci v malém dynamickém kolektivu
• progresivní finanční ohodnocení
• pružnou pracovní doba
Místo práce: Frýdek-Místek
Termín nástupu: možný ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: kamila@ingcorporation.cz nebo tel.: 777 701 834 - Kamila Walková.
Platnost inzerátu končí 22. 8. 2020. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.