Referent/ka Backoffice

Nabídka pracovní pozice od 28. 3. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Praha-Cholupice (informace o místu práce: Hlavní město Praha)

Mzda: 25 000–30 000 Kč/měsíc

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jsme investiční skupina zaměřená na zhodnocení kapitálu investicemi do moderních energetických projektů šetrných k životnímu prostředí. Protože stále rosteme, hledáme do našeho týmu nového kolegu či kolegyni. Náplní práce referenta je administrativní činnost, u které budeš moci využít komunikaci, zapojit svou bystrost a organizační schopnosti. Referent/ka Backoffice Hledáš příjemné pracovní prostředí a menší kolektiv? Toužíš po rozvoji sebe a svých dovedností? Jsi přátelská/ý a pozitivně naladěná/ý? Uvítáme: • Pokud přistupuješ k práci zodpovědně a samostatně. • Máš chuť se vzdělávat. • Máš příjemné vystupování, dobré komunikační a organizační schopnosti. • Využíváš na dobré úrovni MS Office. • Dokážeš optimalizovat opakující se úkony a vytvářet vlastní pracovní postupy. • Dokážeš kontrolovat úkoly a být plně zodpovědná za jejich plnění. • Máš alespoň středoškolské vzdělání s maturitou • Máš rád/a přehled a pořádek. Oceníme: • Zkušenost v administrativě a komunikativní AJ. • Využívání MS Office na dobré úrovni.

Jiné výhody

• Smlouvu na dobu neurčitou. • Prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů. • Možnost osobního růstu. • Odpovídající finanční ohodnocení. • Dobrou dostupnost, kancelář u stanice metra C – Kačerov. • Firemní, týmové akce na vodě. Pokud Vás tato pozice zaujala, pak neváhejte a pošlete nám, prosím, svůj životopis v ČJ

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Alespoň středoškolské vzdělání s maturitou. • Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič. Tvojí náplní bude: • Administrativní podpora managementu společnosti. • Zajištění plynulého chodu, harmonogramu kanceláře i zázemí firmy. • Příprava podkladů formálních dokumentů pro nadřízeného zaměstnance. • Správa došlé a odchozí pošty. • Archivace dokumentů. • Zajištění kancelářských potřeb. • Vykonávání dílčích administrativních prací, obsluha kancelářské techniky. • Správa vozového parku. • Telefonní komunikace s klienty, obchodníky a partnery, vyřizování emailové korespondence. • Komunikace se správou hlavní budovy.

Další nabídky práce

Zdroj nabídky: Easy-prace.cz

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Zaměstnanci jsou nejlepší indikátor úspěchu, říká šéfka HP

Zaměstnanci jsou nejlepší indikátor úspěchu, říká šéfka HP

Hodně sází na lidi, které má kolem sebe. „Naprostá většina úspěchů je v mém případě dílem...více

I za tohle můžete dostat výpověď. Případy, které potvrdil soud

I za tohle můžete dostat výpověď. Případy, které potvrdil soud

Kdy možné dát výpověď zaměstnankyni, která tráví část pracovní doby na internetových seznamkách?...více

V polovině neotevřených datovek je vzkaz od exekutora či finančního úřadu

V polovině neotevřených datovek je vzkaz od exekutora či finančního úřadu

V každé druhé dosud neotevřené datové schránce se nachází dopis od finančního úřadu nebo...více

Partners Financial Services