Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Po zaučení bude Vaší náplní práce:
- identifikace možností a potřeb zlepšení či změn stávajících aplikačních řešení nebo implementace nových
- analýza business požadavků - jednání se všemi zainteresovanými stranami, sběr dat, definice souvislostí, návazností, potřeb a omezení
- návrh řešení, jednání s dodavateli
- koordinace vývoje a testování nejvhodnějšího řešení včetně podpory jeho implementace
- spolupráce se specialisty aplikační podpory
- školení uživatelů
- podílení se na rozvojových projektech společnosti - ať už jako člen realizačního týmu nebo jako vedoucí projektu
- spolupráce na projektu implementace nového ERP systému společnosti, který se právě rozjíždí
Jiné výhody
- možnost seberealizace a práci, u které uvidíte výsledky – budete v každodenním kontaktu s lidmi, pro které budete projekty realizovat a můžete sledovat, jak jim v jejich práci pomáhají
- příjemné a moderní pracovní prostředí, otevřenou komunikaci a k tomu skvělý tým, který umí podpořit nejen v začátcích
- možnost vzdělávání a profesního rozvoje
- benefity jako jsou stravenky, sickdays, týden dovolené navíc, firemní akce nebo třeba Cafeterie
- pružnou pracovní dobu
- spolupráci na rozvoji ryze české firmy s tradicí, která je jedničkou ve svém oboru, za poslední rok zvýšila svůj obrat o čtvrtinu a neustále investuje do svého rozvoje
- vše, co budete k práci potřebovat a odměnu odpovídající náročnosti a zodpovědnosti pozice