Místo práce: Brno (informace o místu práce: Brno)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Firma, která pomáhá ostatním společnostem či projektům s těžkými začátky, aby se prosadily a rozjely na trhu, přijme do svého týmu nového kolegu nebo kolegyni na pozici výkonné/ho asistenta/asistentky obchodního ředitele. Pokud máte organizační schopnosti, zvládáte time-management, jste komunikativní a chcete různorodou práci, pak možná hledá právě Vás! Co Vás na této pozici čeká?
–Časově efektivní plánování nabitého diáře (telefonické a mailové domlouvání schůzek, pohovorů a školení)
–přijímání telefonů klientů, obchodníků a partnerů
–zásobování klientů a obchodních zástupců elektronickými materiály firmy a pozvánkami
–vyplňování a evidování smluv
–pomoc při školení nových obchodních zástupců
–sledování a evidování reportingů obchodních týmů
–doprovázení ředitele na jednání, psaní zápisů a sledování plnění úkolů
–osobní pochůzky po úřadech, poštách a nákupech
Jiné výhody
A co za to firma nabízí Vám?
–Prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů
–Možnost kariérního i osobního růstu
–Odpovídající finanční ohodnocení s bonusy
–Firemní telefon a notebook
–Možnost účastnit se školení a vzdělávání
–Stravenky
–Teambuildingy
–Karta ActivePass+
–Pracovní doba po-pí 8:00-16:00
–Týden dovolené navíc