Customer Specialist

Nabídka pracovní pozice od 29. 3. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Jesenice (informace o místu práce: Jesenice)

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Je ráno. Stojíte před budovou kanceláře a při pomyšlení na hromadu e-mailů v mailové schránce se vám dělá zle. Víte, že vás čeká půldenní porada bez výsledku a kolegové, kteří pravidelně chodí do kuchyňky proto, aby probírali kvalitu papírových ručníků nebo absenci kávových lžiček. Ve své kanceláři usedáte za stůl a připravujete se na první telefony, kde omíláte dokola opakované klišé: „Jsme dynamická společnost s top produkty, mohu mluvit s někým, kdo zodpovídá za…“ Povzdechnete si, nadechnete se a díky své pozitivní povaze dokážete produkty prodat jako by šlo o půl království. Tak takhle práce u nás nevypadá! Jsme tým složený z různých typů lidí – ze zkušených obchodníků, expertů na kávu i techniků pečujících o funkčnost našich zařízení a hledáme mezi sebe nové členy obchodního týmu, kteří mají rádi kávovou kulturu a vše kolem ní. Hledáme někoho, kdo bude sdílet naši filozofii a nebude se bát na své kolegy a zákazníky upřímně usmát. Ani na trhu nejsme žádným nováčkem – historie Dallmayr sahá až tři sta let do historie, kdy vzniklo sídlo firmy v Mnichově. V ČR pak kořeny sahají do roku 2001 a můžeme tedy s klidným srdcem říct, že jsme obsluhovali krále. A co náš Customer Success Manager dělá? - Je průvodce a pečovatel. Stará se o štěstí stálých zákazníku, předvídá jejich potřeby a plní přání. - Zná dokonale sortiment, a pokud vidí příležitost, nebojí se ji využít. - Je v kontaktu s klientem a komunikuje s ním na pravidelné bázi. - Není primárně akvizičním obchodníkem, ale proaktivitě a zdatnosti se meze nekladou.

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
Abyste k nám dobře zapadli, měli bychom mít společný pohled na věc. A sice: - Drby a pomluvy necháváme doma. Diskrétnost, slušnost a kultivovanost je naše alfa omega, a tak to musí vždy zůstat. - Jsme tým. Neplýtváme slovním spojením „týmový hráč“, ale víme, že kolegové jsou hodně důležití. Dokážeme společně oslavit úspěch, při neúspěchu se povzbudit a dát radu ve chvílích, kdy nejsou věci růžové. - Každý z nás má svou osobnost a názor. I přesto ale dokážeme názory druhého respektovat, umíme přijímat zpětnou vazbu a být si oporou. - Chceme dělat věci jinak. A daří se nám to. Jdeme směrem kvalitního zákaznického servisu, který v Čechách není obvyklý. A hlavně je extrémně rychlý. - Zákazník je opravdu náš pán. Každý z našich zákazníků je významný a zaslouží si skvělou péči. Od identifikace jeho potřeb, přes dotažení obchodu, až po budování důvěry a navázání funkčního vztahu. - Důvěra a čestnost. Neprodáváme proto, abychom prodali za každou cenu. Chceme navázat dlouhodobé vztahy na bázi důvěry a přátelství. Velmi podstatné je tedy to, že zákazníkovi nikdy nelžeme. Sladili jsme se na osobních hodnotách, pojďme se podívat na zkušenosti, co by měl mít správný Customer Success Manager za sebou: - Na vysokoškolském vzdělání nebazírujeme, ale středoškolské vzdělání je minimální podmínkou. - Osobně se znáte s Excelem, Wordem, e-mailem a nové technologie jsou pro vás pracovní standard. - Zkušenost v obchodní sféře je velkou výhodou. - Umíte velmi dobře komunikovat s lidmi a orientujete se na rozvíjení dlouhodobých vztahů. - Skvělé prezentační a přesvědčovací dovednosti jsou vám vlastní. - Jste proaktivní a rozhodný člověk s orientací na výsledek. - Nezbytný je ŘP skupiny B.

Další nabídky práce

Práce v oboru: Obchod, prodej

Lokality: Jesenice

Zdroj nabídky: Easy-prace.cz

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Zaměstnanci jsou nejlepší indikátor úspěchu, říká šéfka HP

Zaměstnanci jsou nejlepší indikátor úspěchu, říká šéfka HP

Hodně sází na lidi, které má kolem sebe. „Naprostá většina úspěchů je v mém případě dílem...více

I za tohle můžete dostat výpověď. Případy, které potvrdil soud

I za tohle můžete dostat výpověď. Případy, které potvrdil soud

Kdy možné dát výpověď zaměstnankyni, která tráví část pracovní doby na internetových seznamkách?...více

V polovině neotevřených datovek je vzkaz od exekutora či finančního úřadu

V polovině neotevřených datovek je vzkaz od exekutora či finančního úřadu

V každé druhé dosud neotevřené datové schránce se nachází dopis od finančního úřadu nebo...více

Partners Financial Services