Místo práce: Jesenice (informace o místu práce: Jesenice)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Je ráno. Stojíte před budovou kanceláře a při pomyšlení na hromadu e-mailů v mailové schránce se vám dělá zle. Víte, že vás čeká půldenní porada bez výsledku a kolegové, kteří pravidelně chodí do kuchyňky proto, aby probírali kvalitu papírových ručníků nebo absenci kávových lžiček.
Ve své kanceláři usedáte za stůl a připravujete se na první telefony, kde omíláte dokola opakované klišé: „Jsme dynamická společnost s top produkty, mohu mluvit s někým, kdo zodpovídá za…“
Povzdechnete si, nadechnete se a díky své pozitivní povaze dokážete produkty prodat jako by šlo o půl království.
Tak takhle práce u nás nevypadá!
Jsme tým složený z různých typů lidí – ze zkušených obchodníků, expertů na kávu i techniků pečujících o funkčnost našich zařízení a hledáme mezi sebe nové členy obchodního týmu, kteří mají rádi kávovou kulturu a vše kolem ní. Hledáme někoho, kdo bude sdílet naši filozofii a nebude se bát na své kolegy a zákazníky upřímně usmát. Ani na trhu nejsme žádným nováčkem – historie Dallmayr sahá až tři sta let do historie, kdy vzniklo sídlo firmy v Mnichově. V ČR pak kořeny sahají do roku 2001 a můžeme tedy s klidným srdcem říct, že jsme obsluhovali krále.
A co náš Customer Success Manager dělá?
- Je průvodce a pečovatel. Stará se o štěstí stálých zákazníku, předvídá jejich potřeby a plní přání.
- Zná dokonale sortiment, a pokud vidí příležitost, nebojí se ji využít.
- Je v kontaktu s klientem a komunikuje s ním na pravidelné bázi.
- Není primárně akvizičním obchodníkem, ale proaktivitě a zdatnosti se meze nekladou.