Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Mzda: 26000 - 31000 Kč za měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co budete mít na starost:
• Zpracovávání kompletní účetní agendy firmy
• Účtování běžných účetních operací finančního účetnictví včetně kontroly náležitostí účetních dokladů a jejich evidence (např. došlé a vystavené faktury, bankovní výpisy, výpisy debetních karet, pokladní doklady, vyúčtování cestovních náhrad, interní účetní doklady aj.) a řešení případných nesrovnalostí
• Příprava a zpracování plateb
• Správa dodavatelských a odběratelských saldokont
• Vystavování odběratelských faktur netýkajících se právních služeb
• Účtování a vedení agendy dlouhodobého hmotného majetku
• Spolupráce při přípravě přiznání k DPH a dani z příjmů
• Vedení pokladny, účtování cenin
• Spolupráce při zpracování měsíčních a ročních účetních závěrek (např. účtování kurzových rozdílů, časové rozlišení, dohadné položky, opravné položky, rezervy, měsíční odsouhlasení zůstatků vybraných účtů aj.)
• Spolupráce s auditory, daňovými poradci
• Evidence nákladů a výnosů na zakázky
• Spolupráce při inventarizaci majetku a závazků
• Spolupráce při pravidelné konfirmaci závazků/pohledávek ve skupině
• Komunikace s ostatními odděleními
• Spolupráce při přípravě měsíčního, čtvrtletního a ročního reportingu
• Související administrativa včetně archivace
• Další související činnosti dle požadavku zaměstnavatele
Co očekáváme:
• SS/VŠ ekonomického směru
• Minimálně 3 roky praxe na podobné pozici
• Znalost účetních standardů a daňové problematiky
• Znalost a zkušenost s prací v účetním systému
• Velmi dobrá znalost MS Office, zvláště pokročilá znalost Excel
• Komunikativní znalost anglického jazyka (slovem a písmem)
• Profesionální a odpovědný přístup, pečlivost, spolehlivost
• Samostatný přístup k řešení problémů a schopnost navrhovat řešení
• Smysl pro týmovou práci
• Flexibilita a zájem o osobní rozvoj
Co nabízíme:
• Práce na zkrácený úvazek (30 hodin týdně)
• Uvedená mzda odpovídá plnému úvazku a bude upravena dle skutečného úvazku a zkušeností
• Po zapracování možnost občasné práce z domova
• Zajímavou práci v dynamické a rozvíjející se firmě
• Atraktivní kanceláře v centru Prahy, velmi dobrá dostupnost MHD
• Profesionální a přátelské prostředí
• Finanční ohodnocení dle zkušeností
• Zajímavé benefity (5 týdnů dovolené, 4 dny sick days, 2 dny personal leave, stravenky 110 Kč/den, Multisport a/ nebo Multipass karta, firemní akce, aj.).