Místo práce: Brno (informace o místu práce: Brno)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Kompletní vedení servisního oddělení – 6ti členný tým (včetně asistentky).
Operativní řízení servisního oddělení ve smyslu požadavků zákazníka a reklamací (servis 24/7)
Reporting zákazníkovi.
Příprava cenových nabídek na servisní práce, následná fakturace.
Akvizice nových zákazníků a obchodních příležitostí, které vyplynou z jednání se stávajícími zákazníky.
Proaktivní péče o stávající zákazníky a vyhodnocování spolupráce.
Hodnocení práce a výkonu servisního oddělení.
Stanovení plánu oddělení (finance, vzdělávání - školení, rozvoj týmu).
Plánování personálních změn, posilování týmu v úzké souvislosti s naplňováním plánu servisního oddělení.
Spolupráce s dalšími oddělením firmy – projekce, realizace.
Přehled o technické vybavenosti servisního oddělení.
Pozitivní prezentace a propagace společnosti.
Jiné výhody
Perspektivní manažerská pozici v prostředí úspěšné stabilní společnosti.
Jedinečná příležitost pracovat ve specializovaném oboru protipožární ochrany.
Motivující nadstandardní finanční ohodnocení, včetně provizí a bonusů. Osobní ohodnocení.
Samostatná i týmová odpovědná práce s možností seberealizace, odborný růst.
Možnost účastnit se projektů v zemích střední a východní Evropy.
Služební automobil, mobilní telefon, veškeré technické zabezpečení.
V případě potřeby zajištěná ubytování v místě servisu zakázek.
Zaměstnanecké výhody.
Pružná pracovní doba.
Místo výkonu práce: Brno, Praha, celá ČR.
Nástup možný ihned a po dohodě.