Místo práce: Turnov (informace o místu práce: Turnov)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• asistentka jednatele a projekčního týmu, administrativní činnosti recepce (telefony, korespondence, zpracovává firemní poštu, organizuje kompletaci a archivaci výtisků projektů a dokumentů)
• zajišťuje chod kanceláře, zabezpečuje veškerou administrativní agendu společnosti
• kompletace projektů (razítka, popisky, kopie, desky,..), nákupy materiálu, správa majetku, apod.
• jednání s orgány státní správy a samosprávy,
• odpovídá za datovou schránku
• příprava podkladů pro účetní, komunikace s účetní
• zajišťuje správu nemovitostí
• zajišťuje občerstvení pro návštěvy, udržuje zázemí kuchyňky
Jiné výhody
Nabízíme práci v příjemném kolektivu, odpovídající finanční ohodnocení s možností růstu, příspěvek na stravenky