Místo práce: Plzeň, Česko (informace o místu práce: Plzeňský kraj)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* účtování přijatých a vydaných faktur, zahraničních faktur
* účtování bank, pokladen, zápočtů a následná přefakturace
* účtování cestovních náhrad
* daňová přiznání, DPH
* příprava platebních příkazů
* příprava podkladů pro DPPO - spolupráce (zaštítění) s daňovým poradcem
* vedení účetnictví naší obchodní skupiny
* administrativa spojená s fakturami
Jiné výhody
* práci a zázemí ve stabilní společnosti, dobrá dostupnost administrativní budovy
* zaškolení a odpovídající podporu pro výkon práce
* příležitost k seberealizaci, možnost osobního rozvoje
* 5týdnů dovolené, 3dny sick day
* stravné v maximální výši, mobilní telefon, firemní akce, příspěvek na pojištění, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti (káva, čaj a veškeré nápoje) a další ..
* pracoviště v moderním sídle společnosti v oddělených kancelářích (nikoliv open-space)
* motivační mzdové ohodnocení + roční prémie vycházející ze zisku firmu a z osobního přístupu zaměstnance
Nástup: ihned nebo dle dohodyMísto práce: Plzeň