Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hlavní náplní Vaší práce bude podpora managementu při řízení ekonomického chodu společnosti.
Komplexní vedení účetnictví spojeného s provozem finanční společnosti
Zpracování daňových přiznání - DPH, kontrolní hlášení, daň z příjmů, silniční daň apod.
Zajištění účetních závěrek
Příprava pravidelných i ad hoc reportů, spolupráce na reportech pro ČNB
Spolupráce na tvorbě výroční zprávy
Účast na definici a nastavení firemních procesů v rámci zefektivnění vedení účetní agendy
Spolupráce s auditory, orgány státní správy a s dalšími institucemi
Nabídneme Vám
Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou
Stabilní zaměstnání v příjemném a moderním prostředí v centru Hradce Králové
Nekorporátní přístup – otevřená a přátelská komunikace
Pružnou pracovní dobu
Zajímavý balíček zaměstnaneckých benefitů – stravenky, 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna (sick days), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na volnočasové aktivity (MultiSport), výhodný telefonní tarif, školení, firemní akce,…
Jiné výhody
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce