Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Výborné zvládnutí pozice podpoří:
Klíčová je relevantní zkušenost z plánování výroby a z logistiky. Bez této relevantní praktické zkušenosti nebude výkon
pozice reálný a úspěšný.
Schopnost rychle se učit, schopnost zvládat více úkolů současně, udržovat zaměření a přizpůsobit se různým výzvám
Schopnost pracovat metodicky v časově omezeném prostředí
Dobré písemné a ústní komunikační dovednosti
Silný smysl pro organizaci času a naléhavost
Schopnost pracovat samostatně a uvnitř týmu
Ideální je relevantní víceletá zkušenost s dodavatelským řetězcem, logistikou nebo řízením skladu
Angličtina na úrovni C1
Výborná znalost českého jazyka.
Preferovaná technická znalosti: SAP 4 Hana, INFOR Crysta Reports, Microsoft Office 365, Sharepoing, Red Hat, Microsoft
aplikace
Vynikající komunikační dovednosti se schopností prezentovat uživatelům a managementu (včetně schopnosti sdělovat
technické informace „netechnickým“ uživatelům, spoluhráčům a vrcholovému managementu).
Schopnost pracovat v prostředí maticového organizační struktury a týmu.
Jiné výhody
Místo výkonu pozice: výrobní závod, v krátké dojezdové vzdálenosti u Prahy.
Adekvátní finanční ohodnocení, moderní zázemí firmy a firemní benefity.
Výborně sestavený tým profesionálů.
Perspektiva a jistota do budoucnosti.
Pokud Vás pozice zaujala pošlete nám prosím Váš životopis popř. profil na LinkedIn a napište nám o své profesní praxi a dovednostech, děkujeme Vám.
Kontaktní adresa: lavicka@mc-triton.cz
Přejeme Vám vlídný a bezpečný den, v úctě Mgr. Ing. Luděk Lávička.