Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vyhledávání a získávání nových zákazníků.
Aktivní spolupráce se stávajícími zákazníky – péče o ně.
Místo výkonu práce je zejména redakce ve Staré Boleslavi s možností částečného home office a případným občasným, osobním jednáním v Praze.
Současné přibližné rozdělení pracovního času obchodníka: 90-100% telefonická jednání / telefonáty se zákazníky nebo inzerenty, cca do 10% osobní schůzky v Praze (třeba jednou týdně, po dohodě, ale není podmínkou). Někdo preferuje práci po telefonu, jiný rád vyrazí jednou týdně na osobní schůzku … .
Pravidelná údržba dat ve firemním a zákaznickém portálu.
Jiné výhody
Perspektivní obchodní pracovní příležitost v prostředí stabilní české společnosti.
Motivující finanční ohodnocení složené z fixní a prémiové složky.
Komplexní zaškolení.
Technické zabezpečení (NB, mobilní telefon, …).
Možnost home office (po dohodě a tříměsíční zkušební době).
Firemní zázemí, příjemné pracovní prostředí, slušné a lidské jednání, tým spolehlivých kolegyň.
Práce je vhodná např. i pro maminky po mateřské dovolené s ochotou a možností intenzivně pracovat v průměru 8 hodin denně, anebo méně, vše je o dohodě.
Preferujeme spolupráci na ŽL.
Základní benefity (po kterých dost lidí touží): klid a pohoda rodinné firmy, individuální přístup, možnost zkrácené pracovní doby, výhoda malých kanceláří a soukromí.
Nástup možný ihned nebo po dohodě.
Jste-li osloven/a naší nabídkou a chcete se ucházet o tuto pracovní pozici, zašlete nám svůj strukturovaný životopis v českém jazyce na uvedený kontakt.