Místo práce: Olomouc (informace o místu práce: Olomouc)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máte zkušenosti s řízením HR oddělení, nastavováním procesů a stále Vás baví práce s lidmi? Nebojíte se zvednout telefon a diskutovat s uchazeči o jejich přínosu a zkušenostech, přitom Vás nezatíží zpracování běžné personální administrativy a hovoříte anglicky? Pak možná hledáme právě Vás! * spoluúčast na aktivním náboru nových zaměstnanců
* koordinace HR aktivit, projektů, práce se sociálními sítěmi
* úzká spolupráce s vedením, podpora dalších členů týmu
* reporty, administrativa spjatá s personální oblastí
* pomoc při realizaci adaptace nových zaměstnanců, vzdělávání, organizace pracovních workshopů
* nastavování a správa personálních procesů
* řízení menšího týmu
Jiné výhody
* příjemné pracovní prostředí se zázemím rozrůstající se moderní společnosti
* kromě mzdy i několik dalších benefitů (dotované obědy, slevy na náš sortiment, …)
* roční bonusy za dobře odvedenou práci
* šance připojit se k fungujícímu projektu s velkými ambicemi
* nabízíme více dnů dovolené, než nařizuje zákon a k tomu i sick days
* profesní školení a workshopy
* mezinárodní parta kolegů
* místo práce: Olomouc centrum
Pokud Vás tato pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis. Jestliže připojíte pár úvodních slov do průvodního dopisu, o to více se na Vás budeme těšit při osobním setkání!