Místo práce: Liberec (informace o místu práce: Liberec)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Metodické vedení oddělení controllingu,
úzká spolupráce s CFO firmy na finančním řízení společnosti,
zpracovávání reportů, grafů, komunikace s mateřskou firmou,
příprava finančních analýz a následná komunikace a prezentace managementu,
vytváření forecastů a rozpočtu,
spolupráce na upgrade informačního systému,
odpovědnost za dodržování účetních pravidel skupiny,
controlling nákladových středisek,
řešení aktuálních problémů v účetním systému, spolupráce se zaměstnanci ve výrobě.
účast na dalších úkolech oddělení controllingu.
Jiné výhody
Perspektivní zaměstnání v prostředí dynamicky se rozvíjející společnosti,
kompletní zaškolení v dané problematice,
zajímavou a tvořivou práci,
možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu,
zajímavé finanční ohodnocení a motivační program,
benefity - 5 týdnů placené dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní připojištění, zvýhodněné telefonní tarify,
férové jednání.