Místo práce: Český Krumlov (informace o místu práce: Český Krumlov)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
/ Nákup nemateriálových položek a služeb na trhu a v e-shopech
/ Komunikace a spolupráce v rámci celé společnosti včetně mateřské firmy ohledně nákupu
/ Vedení a organizace poptávkových řízení na nákup
/ Komunikace s dodavateli a obchodními partnery
/ Vedení a organizace reklamačních řízení
/ Odprodej vyřazeného majetku
/ Práce v IT systémech: MS Windows, MS Office, BaaN, Sharepoint, Clevercure, SRM, Epaxios
/ Tuzemské a zahraniční služební cesty – návštěvy poboček, mateřské firmy, dodavatelů apod.
/ Zastupování v rámci oddělení nákupu
Jiné výhody
/ perspektivní zaměstnání u prosperující zahraniční společnosti
/ mzdové ohodnocení odpovídající předchozím zkušenostem
/ proškolení v oblasti interních procesů
/ pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 13. mzda a další benefity