Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vypracování obchodních nabídek - nastudování podmínek zadání, komunikace se zadavatelem a projektantem, kalkulace nákladů, zpracování nabídkového rozpočtu, vyhotovení výkazu výměr
Obchodní a administrativní podpora stavbyvedoucích, pomoc při realizaci staveb.
Zajištění výběru materiálu, zajištění výběrového řízení na subdodavatele a materiál v souladu se směrnicí o nákupu.
Jednání se subdodavateli a zpracování jejich dokumentace.
Příprava a evidence smluv a zajištění dalších dokumentů (dokumentace v oblasti kvality, OŽP a BOZP a PO).
Vyhotovení kalkulací víceprací, aktualizace rozpočtu ve fázi realizace stavby (projednávání cen při změnách dodávky s objednateli i subdodavateli)
Vyřizování a správa objednávek, podpora fakturace.
Archivace dokumentace staveb.
Jiné výhody
Různorodou práci v silné stabilní společnosti s nadnárodní působností
Možnost profesního a karierního rozvoje
Zajímavé mzdové ohodnocení
Služební telefon, služební notebook
Vzdělávací kurzy dle individuálních potřeb pracovníků jednotlivých oddělení
Firemní benefity – 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní/životní pojištění, systém Cafeterie, Multisport karta, odměny (roční, pracovní výročí)
Možnost nástupu ihned (případně dohodou)