Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Baví Tě práce s lidmi a zvládáš komunikaci jak po telefonu, tak občasně se potkat s klienty i osobně? Jsi samostatná/ý a motivuje Tě pomáhat řešit problémy zákazníků? Rád se učíš a chtěl/a by si se dál zapojovat do dění ve firmě?
Naším dlouholetým klientem je respektovaná společnost zabývající se oblastí financování a leasingu a momentálně pro ně obsazujeme pozici v jejich přátelském zákaznickým servisu.
Co můžeš od práce očekávat?
• Telefonní komunikace s klienty
• Cca 80 telefonátů za den na pasivní lince
• Samostatnost a zodpovědnost – většinu problémů budete řešit napřímo
• „Děkuji za pomoc“ budete tedy slyšet rovnou
• Kromě telefonování se s klienty můžete cca 1x týdně potkávat i osobně
• Aktivní spolupráce s dalšími oddělení společnosti
Jiné výhody
A na co se můžeš těšit?
• Stabilní prostředí v nadnárodní společnost s rodinnou atmosférou, kde lidi pracují
rádi (soudíme dle našich uchazečů, kteří nám dávají pozitivní zpětnou vazbu z
různých oddělení)
• Firma se zajímá o rozvoj zaměstnanců a máš tak reálnou možnost nejenom
zapojovat se do dalších firemních projektů, ale zároveň ve společnosti růst a dál
se vyvíjet
• Přátelský a pohodový tým
• Možnost občasné práce z domova
• A samozřejmě bohatý balíček benefitů – 5 týdnů dovolené, 5 sick days, výhodný
zaměstnanecký leasing, výhodný mobilní tarif, roční příspěvek na sport nebo
kulturu, cafeterie, Multisport atd. atd.
• A také možná odměna za Tvůj pracovní výkon
• Pracoviště Praha 5