Místo práce: Plzeň, Česko (informace o místu práce: Plzeňský kraj)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* účtování přijatých a vydaných faktur, zahraničních faktur
* účtování bank, pokladen, zápočtů a následná přefakturace
* DPH
* příprava platebních příkazů
* příprava podkladů pro DPPO - spolupráce (zaštítění) s daňovým poradcem
* administrativa spojená s fakturami
* administrativní podpora spojená s fungováním společnosti
* zpracování statistických výkazů
Jiné výhody
* práci a zázemí ve stabilní společnosti
* pracoviště v moderním sídle společnosti v oddělených kancelářích (nikoliv open-space)
* příležitost k seberealizaci, možnost osobního rozvoje
* stravné v maximální výši, mobilní telefon, firemní akce, příspěvek na pojištění, vzdělávací kurzy, školení, program "Pro zdraví" (ovoce, ortopedická obuv), občerstvení na pracovišti (káva, čaj, coly, vody aj.) a další ..
* 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotní volno
* hrubá mzda 27000,- - 30000,- (po zapracování dle individuální domluvy) + roční prémie vycházející ze zisku společnosti a výkonu zaměstnance
Nástup: nejdéle polovina dubna 2020Místo práce: Plzeň