Místo práce: Praha 1 (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Láká Vás oblast lidských zdrojů a máte již podobné pracovní zkušenosti, které byste chtěli zúročit?
Zajímá Vás i rozvíjení obchodních vztahů s klienty a obchod?
Chcete se zdokonalit v oblasti náboru zaměstnanců, ale třeba i v administrativě související s pracovním poměrem?
Pak pojďte využít příležitosti a přihlaste se do výběrového řízení na pozici HR CONSULTANT!
Jsme jedničkou na trhu poskytovatelů personálních služeb s dvacetiletou tradicí a naše práce nás baví. Umíme hodně pracovat a naše práce nám umožňuje neustálý profesní rozvoj, ale rádi spolu i zajdeme po práci na skleničku.
Naše práce zahrnuje:
- rozvíjení obchodních vztahů s klienty
- komunikaci s klíčovými klienty pobočky a spolupráci na bázi dlouhodobého partnerství
- aktivní oslovování nových klientů
- odpovědnost za celkový proces náboru zaměstnanců (od inzerce volných pozic, přes selekci životopisů, až k vedení pohovorů a prezentaci kandidátů našim klientům)
- zpracovávání pracovních smluv a administrativní agendy související s pracovním poměrem zaměstnanců
- poskytování poradenství v pracovně právní oblasti a mzdové / daňové problematice a to směrem k našim klientům, kandidátům a zaměstnancům
Nástup: dohodou
Pracoviště: Praha 1
Mzda: 35 - 50 000 Kč, na výši své mzdy budete mít největší vliv Vy a strop u nás nenajdete
Jiné výhody
Benefity:
A co na oplátku nabízíme my?
- stravenky, kartu Benefit+, Multisport kartu
- 30 dní placeného volna
- jazykové kurzy
- sick days
- pravidelná školení a kontinuální vzdělávání v komplexní HR problematice
- kancelář v centru Prahy
- příjemný a přátelský tým
- atraktivní finanční ohodnocení a další benefity
Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce.
Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/cs/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition