Místo práce: Olomouc (informace o místu práce: Olomouc)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Baví Vás pracovat s lidmi? Máte dobré organizační schopnosti a ovládáte cizí jazyk? Pokud ano, tak se přidejte k nám a staňte se součástí rychle se rozvíjejícího českého e-shopu s mezinárodní působností! Dejte o sobě vědět, ať se můžeme bavit dále. Co Vás čeká? * během zaučení se budete seznamovat s jednotlivými odděleními (sklad, příjem, balení objednávek, reklamace, zákaznický servis)
* v rámci zaučení je podmínkou vykonávat práci na zákaznickém servisu po dobu několika týdnů pro úplné porozumění veškerých činností a povinností operátorů, ale i pro seznámení se s informačním systémem K2
* po zaučení vás čeká zajištění organizace zaškolení a adaptace nových kolegů
* kontrola kvality práce zákaznického servisu a reportování dat ze systému
* postupné převzetí některých povinností výkonné ředitelky
* osobní konzultace kolegům (procesní záležitosti)
* administrativa spojená s chodem zákaznického servisu
* podpora kolegů na linkách
Jiné výhody
* příjemné pracovní prostředí se zázemím rozrůstající se moderní společnosti
* samostatná práce na HPP, ve které můžete uplatnit své organizační schopnosti
* možnost osobního i pracovního rozvoje
* šance připojit se k fungujícímu projektu s velkými ambicemi
* nápoje a občerstvení na pracovišti, stravenky, slevy na náš sortiment
* bonusy za dobře odvedenou práci, dovolená navíc, sick days
* profesní školení a workshopy
* mezinárodní parta kolegů
* místo práce: Olomouc centrum (parkování přímo před budovou)
* nástup možný ihned
Pokud Vás tato pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis. Jestliže připojíte pár úvodních slov do průvodního dopisu, o to více se na Vás budeme těšit při osobním setkání!