Místo práce: Říčany (informace o místu práce: Říčany)
Mzda: 25 000–28 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Chcete získat zkušenost v HR? Máte nějaké zkušenosti s administrativou? Jste komunikativní a zodpovědná?
Máte otevřenou správnou stránku, tak čtěte dále :)
Pracovala byste ve firmě, která je jedním z největších dodavatelů elektroniky u nás.
Jak by vypadal Váš pracovní den?
- měla byste vlastní agendu administrativy
- vytváření nových smluv, dodatků, ukončování pracovních poměrů, vytváření pojištění atd.
- komunikace s prodejnami a s personálními agenturami
- zadávání životopisů do interního systému a jejich následná příprava nadřízenému
- uvádění návštěv
- pravá ruka HR manažera (avšak asistentce je minimální)
- práce v openspace
Zároveň se však jedná o zábavnou práci, kde se setkáte se zajímavými lidmi a získáte cenné zkušenosti.
Jak si Vás představujeme?
- energická slečna se smyslem pro zodpovědnost
- alespoň nějaká zkušenost s administrativou (ale nebojte se, vše Vás zaučí kolegyně)
- schopná, učenlivá, komunikativní a veselá
Co za to?
- získání zkušeností v interním HR
- možnost kariérního růstu
- zajímavé finanční ohodnocení
- 3 sick days
- snídaně a obědy v jídelně za skvělou cenu
Místo pracoviště- Říčany u Prahy
Pracovní doba- 8:30 – 17:00
V případě, že Vás nabídka zaujala, neváhejte mne kontaktovat. Děkuji a těším se na Vaše reakce!
Souhlasím s tím, aby společnost APROFES, s.r.o. (IČ 26887444) zpracovávala mé osobní údaje i za účelem předložení jiných pracovních pozic, než je výše uvedená. Zároveň souhlasím s tím, že agentura APROFES, s.r.o. může mé osobní údaje poskytnout v míře nezbytné pro účely zpracování i třetím stranám (zaměstnavatelům), pokud se jimi nabízená pozice v základu shoduje s mými požadavky na pracovní pozici. Souhlas uděluji na dobu 2 let, přičemž tento souhlas mohu kdykoliv odvolat, anebo požádat o prodloužení této lhůty.