Místo práce: Mohelnice (informace o místu práce: Mohelnice)
Mzda: 35000
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Příjem zákaznických odvolávek, zpracování a aktualizace v ERP systému Helios + následná kontrola vývoje termínů, množství a změn
• Komunikace a jednání s lokálními i zahraničními zákazníky
• Řešení požadavků zákazníků (předání požadavků k vyřešení a následná prezentace řešení zpět zákazníkům)
• Podpora při přenášení zákaznických požadavků do plánu výroby
• Vedení evidence a plánování zásob finálních výrobků v požadovaných limitech
• Spoluúčast a podpora při tvorbě logistických reportů a analýz
Jiné výhody
Referent zákaznického servisu (až 35.000 Kč)
MONTIX, a. s. je českou společností specializovanou na výrobu plastových dílů, montážní podskupiny a kompletní sestavy zejména pro automobilový průmysl, ale i další průmyslová odvětví.
Pro závod Mohelnice hledáme vhodné kandidáty na pozici REFERENTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU
Proč pracovat právě u nás?
Protože ve středu naší pozornosti jsou hlavně naši lidé – pro nás nejste jen číslem, pro nás jste člen našeho týmu, a i díky Vám můžeme být spolehlivým dodavatelem u stávajících i nových zákazníků.
Protože se zaměřujeme na rozvoj našich zaměstnanců.
Protože se snažíme, aby Vás práce bavila a cítili jste se u nás dobře. Protože tu máme přátelský kolektiv a příjemnou atmosféru.
• Motivujícím finančním ohodnocením podle Vašich schopností a pracovních výsledků, protože my dobré pracovníky umíme ocenit.
• Poukázky v hodnotě 500 Kč na volnočasové aktivity, zdraví, sport a kulturu, abyste se odreagovali od práce.
• 25 dnů dovolené
• Možnost využívání Home-office
• Příspěvkem na dovolenou a Vánoce
• Dotovaným stravováním v naší jídelně.
• Vzdělávání v univerzitě MONTIX
• Zaměstnanecké programy Vodafone, ČSOB, Kooperativa
• Lokalita: Mohelnice