Místo práce: Říčany (informace o místu práce: Říčany)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného klienta, obchodní společnost z oblasti prodeje a servisu spotřební elektroniky, elektrospotřebičů, telco, kancelářské techniky atd., hledáme do centrály se sídlem Praha Říčany vhodného kandidáta na pozici Asistentka personálního oddělení.
Pracovní náplň:
- Administrativa týkající se personálních procesů (pracovní smlouvy, dodatky, ukončení)
- Nábor zaměstnanců (inzerce, správa CV, předvýběr kandidátů, účast na pohovorech, spolupráce s personálními agenturami)
- Správa databáze zaměstnanců
- Reporting mezd, výsledků a personálních statistik
- Komunikace napříč provozovnami a s manažery
Jiné výhody
Nabízíme:
- Zázemí stabilní nadnárodní společnosti
- Zajímavé platové ohodnocení
- Různorodou práci
- Benefity: 13. plat, firemní notebook a telefon
- Příjemné pracovní prostředí
- Lokalita Říčany u Prahy