Místo práce: Brno (informace o místu práce: Brno)
Mzda: 20000 - 26000 Kč za měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Telefonní komunikace a administrativa spojená s přáním stávajících klientů – bez aktivního prodeje ;-)
- Vyřešení požadavků klienta, individuální přístup ke každému klientovi
- Samostatná administrativní činnost a práce s interními systémy
Jiné výhody
- HPP s pracovní dobou od pondělí do pátku – 8,5 hodiny (nástup na směnu v rozmezí od 7:00, 8:00, 9:00 a 10:30 hod – střídá se po týdnu)
- Zajímavé finanční ohodnocení, nástup 20 000 Kč, po zkušební době 21 000 Kč, po dalším zaučení (nejdéle do 1 roku) 23 000 – 26 000 Kč, další kariérní růst je spojen i s růstem mzdy – je individuální
- Důkladné zaškolení na pozici
- Možnost kariérního růstu a rozvoje
- Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené + 5 dní Sick days, stravenky, slevy na produkty společnosti, benefitní systém Cafeterie, společenské akce (sportovní den, vánoční večírek…)