Místo práce: Zlín (informace o místu práce: Zlín)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pozice je kumulovanou částí 3 oblastí, přičemž nejdůležitější pro nás je komunikace a aktivita.Obchod - back office * Projektové řízení zakázky ve spolupráci s obchodníkem, klientem a výrobou, administrativa, monitoring, předávání informací
Nákup * spolupráce s výrobou dle potřeby, včetně nákupu běžných základních položek ( např.: kancelářské potřeby)
* aktivní monitoring cen dodavatelů a dohody s nimi
Marketing a propagace - v odlehčené verzi * Příprava a zajištění účasti na veletrzích v zahraničí
* Komunikace a koordinace s dodavateli PR vstupů, propagační dárky, prezentace společnosti na vhodných portálech
Jiné výhody
* Nabízíme práci ve firmě, která ve svém oboru je již nyní na špičce a do budoucna očekáváme další rozvoj,
* Součástí nabídky je odpovídající aktuální mzda v rozpětí dle znalostí kandidáta ( cca 25.000 - 35.000Kč HM/měs.). Po předpokládaném zapracování v rozmezí cca 1-2 roky očekávejte nárust.
* Profesionální i přátelské pracovní prostředí.
* Podpora, další vzdělávání.
* Aktivní využívání angličtiny.
* Pracovní doba dle dohody.
* Po zapracování možnost cestování do zahraničí.