Osobnostní předpoklady a dovednosti
JSME MENŠÍ RODINNÁ FIRMA, KTERÁ SE ZABÝVÁ KOMPLEXNÍMI SLUŽBAMI V OBLASTI PRODEJE A DODÁVEK KANCELÁŘSKÉ TECHNIKY A ŘEŠENÍ, VČETNĚ PRODEJE SPOTŘEBNÍHO SORTIMENTU. SPOLUPRACUJEME PŘEDEVŠÍM SE STÁTNÍ SFÉROU.
AKTUÁLNĚ ROZŠIŘUJEME TÝM O NOVÉ KOLEGY.
Co budete dělat?
• počátku se zapracováváte pod seniorním obchodníkem, který Vás postupně zaučuje do samostatné obchodní práce
• činnost se vykonává z 90 % z kanceláře
* oslovujete zákazníky ze státní sféry s nabídkou produktů (kancelářská technika, spotřební materiál, SW řešení atd.)
* zpracováváte objednávky, vystavujete faktury / přijímáte faktury
• komunikujete se zákazníky / dodavateli
• pracujete s účetním systémem a s Microsoft office
Koho hledáme:
• Osobu, která bude flexibilní, komunikativní a má chuť se dále rozvíjet.
• Počítačové znalosti MS Excel, Word, Outlook,
• Základní znalosti s účetnictvím ( jak vypadá faktura, dodací list ...)
* Řidičské oprávnění skupina B
Co nabízíme:
• Práci v malém a mladém kolektivu, který je schopen pružně reagovat na potřeby trhu i vnitřní potřeby svých zaměstnanců.
• Místo nástupu Praha 4 – Kunratice na plný úvazek.
* Možnost školení a dalšího vzdělávání v oboru.
• Benefity se poskytují na základě individuálních potřeb, koníčků zaměstnance. Společnost upřednostňuje individuálního přístup ke každému
zaměstnanci.
• Možnost využití sick days.
Praxe není nutná, místo je vhodné i pro absolventa, kterého zapracujeme.
Pokud Vás tato výzva zaujala, prosím, zašlete nám svůj životopis, o ostatní se postaráme sami :)