Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
******Baví Vas práce s lidmi, máte perfektní organizační schopnosti a láká Vás oblast firemního vzdělávání a HR?******
Náš oblíbený klient, společnost s dlouholetou tradicí v oblasti financí, hledá nadšence na pozici
„HR, Training and Development koordinátor“
Vašim hlavním úkolem bude organizace a příprava školení pro zaměstnance, zároveň aktivní spolupráce při nastavení nového vzdělávacího programu, správa e-learningu. Organizačně budete zastřešovat zaměstnanecké akce a CSR aktivity. Budete zodpovídat za administrativu spojenou se vzděláváním, komunikaci s účastníky školení, s lektory a dodavateli či koordinaci výběrových řízení a dalších činností administrativního týmu.
Kromě oblasti vzdělávání, budete částečně zastřešovat i HR agendu, zejména nábor a pohovory, pro přidělená oddělení
• Měl/a byste mít zkušenosti v oblasti vzdělávání nebo v interním HR
• Vzhledem k různorodosti školení a dalších aktivit, je nutné aby měl vhodný kandidát opravdu dobré organizační a koordinační dovednosti, nebál se multitaskingu.
• Očekává se, že si budete umět práci dobře rozvrhnout a neunikne Vám žádný detail.
• Klient předpokládá, že budete český rodilý mluvčí a anglicky se domluvíte alespoň na úrovni B1, případně výš.
• Perfektní komunikační dovednosti a pro-aktivní přístup jsou "samozřejmostí".
• !!! Pozice je v tuto chvíli na dobu určitou 3 roky, jako zástup za MD. !!!
Pokud uspějete, můžete se těšit na:
• Příjemnou, přátelskou atmosféru firmy, kde lidé chtějí zůstat
• Stabilní zázemí nadnárodní společnosti
• Možnost dalšího vzdělávání
• Balíček benefitů
Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám Vaše CV a my Vás na pohovor připravíme tak, abyste uspěli!