Místo práce: Kolín (informace o místu práce: Kolín)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co u nás budeš dělat?
• pozice je zaměřená na rozvoj zákaznické linky
• budeš prvním kontaktem nováčků, který je seznámí s firmou, produkty i systémy a pomůže s jejich zapracováním do provozu
• budeš rozvíjet operátory v jejich dovednostech – komunikační i prodejní dovednosti, nové produkty a změny v procesech
• budeš kontrolovat kvalitu, podávat zpětné vazby operátorům a také se účastní kalibrací s vedením zákaznické linky
• tvým cílem je motivovat a rozvíjet kolegy
• úzce spolupracuješ s manažerem, s vedoucími týmů a dalšími kolegy
Jiné výhody
Co nabízíme?
• práci pro nejférovějšího dodavatele energií*
• zaměstnavatele, který je fér a váží si práce svých lidí
• skvělý kolektiv a dobré vztahy v rámci týmu – s kolegy si vzájemně radíme a
pomáháme, všichni si tykáme, chodíme na pravidelné firemní akce anebo si i
jen tak posedět
• různé zaměstnanecké benefity (například stravenky v hodnotě 100 Kč/den s
výrazným příspěvkem od zaměstnavatele, příspěvek na nákup mobilního
telefonu a firemní tarif, 5 týdnů dovolené, multisport karta, shell karta,
zaměstnanecké slevy)
• možnost rozvíjet svoje znalosti a dovednosti
• stálé pracovní místo a dobrou dostupnost – pracujeme v Kolíně, cca 3 minuty
pěšky od nádraží a přes ulici zastávka MHD
*https://srovnam.cz/clanky/srovnali-jsme-ferovost-dodavatelu-energii-jak-to-dopadlo