Místo práce: Brno (informace o místu práce: Brno)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co Vás čeká?
Povedete naši pobočku v Brně, která se specializuje na nábor kvalifikovaných zaměstnanců na pracovní pozice k našim klientům a také na agenturní zaměstnávání. Co přesně bude vaším úkolem:
- jednat s našimi současnými klienty a udržovat s nimi obchodní vztahy
- aktivně vyhledávat nové obchodní příležitosti v regionu
- vést a motivovat menší tým personálních konzultantů
- zodpovídat za obchodní výsledky pobočky
Jiné výhody
Co vám můžeme nabídnout:
- zázemí stabilní mezinárodní společnosti, největší personální společnosti na českém trhu
- samostatnou a zodpovědnou práci, budete se tak moci podílet na úspěchu celé společnosti
- fixní mzdu obohacenou o bonusovou složku
- řadu benefitů - 25 dní dovolené, 2 sick days, možnost využít home office, služební auto k využití pro soukromé účely, kurzy angličtiny v rámci pracovní doby, stravenky, body do cafeterie, mobil i pro soukromé účely a mnoho dalších výhod
- kancelář v centru Brna s výbornou dostupností a výhledem na budovu Staré radnice – Panská ul.
- tréninky a školení – do všeho vás zaškolíme v rámci onboardingu.
Pokud vás pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis přes odpovědní formulář, nebo přímo na email kamila.zampachova@manpowergroup.cz.