Místo práce: Pardubice (informace o místu práce: Pardubice)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Práce obnáší zpracování, sledování a kontrolu objednávek (kvalita, dodací lhůty, minimální objednávací množství a kapacita v SAP), zajištění bezchybného vykrytí zákaznických objednávek, řízení a koordinaci zákaznických požadavků (kvalita, dodací lhůty a specifické požadavky) ve spolupráci s interními odděleními a firemními dodavateli, aktualizaci zákaznických dat v systému SAP, vyhledávání a plánování zakázek pro stanovená pracoviště, kontrolu dostupnosti komponentů, komunikaci s oddělením nákupu, péči o vztahy se zákaznickým servisem, nákupem, výrobou a logistikou;
součinnost při řešení zákaznických reklamací a okamžité iniciování kroků k nápravě,
průběžná optimalizace procesů objednávání (spolupráce na projektech v rámci oddělení i mimo něj, pracovní cesty do zahraničí
Jiné výhody
Perspektivní práce ve stabilní společnosti pro světově známé značky, zázemí rodinné firmy, nadstandardní platové ohodnocení, 13. plat, klimatizované pracovní prostory, moderní a čisté prostředí, parkování v areálu firmy,
příspěvky na stravování - výběr z několika jídel denně, zajištění občerstvení na pracovišti, příspěvky na dopravu, týden dovolené navíc, jazykové kurzy, firemní akce - celofiremní i v rámci oddělení organizované zaměstnanci, nejen pro zaměstnance, ale i pro rodinné příslušníky, permanentky na sportovní utkání, příspěvek na penzijní připojištění