Místo práce: Brno (informace o místu práce: Brno)
Mzda: 20000 - 26000 Kč za měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Telefonní komunikace a administrativa spojená s přáním stávajících klientů - bez aktivního prodeje
• Vyřešení požadavků klienta, individuální přístup ke každému klientovi
• Samostatná administrativní činnost a práce s interními systémy
Jiné výhody
• HPP s pracovní dobou od pondělí do pátku – 8,5 hodiny (nástup na směnu v rozmění od 7:00, 8:00, 9:00 a 10:30 hod - střádá se po týdnu)
• Zajímavé finanční ohodnocení, nástup 20 000 Kč, po zkušební době 21 000 Kč, po dalším zaučení (nejdéle do 1 roku) 23 000 - 26 000 Kč, další kariérní růst je spojen i s růstem mzdy - je individuální
• Důkladné zaškolení na pozici
• Možnost kariérního růstu a rozvoje
• Zázemí stabilní společnosti
• Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené + 5 dní Sick days, příspěvek na penzijní/životní pojištění, stravenky, slevy na produkty společnosti, příspěvek na dětské tábory, společenské akce (sportovní den, vánoční večírek…)