Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Zadávání inzerce na kariérové stránky a externí pracovní portály dle podkladů od konzultantů
* Administrativně koordinační podpora oddělení (objednávky, faktury, organizace místností, příprava podkladů pro mzdy, docházka aj.)
* Kompletace reportingu (náborové aktivit, statistiky a náklady inzerce, příprava adhoc reportů
* Správa recruitment databáze, aktualizace a řešení IT requestů
* Zajišťování procesu referencí ve zkušební době
* Komunikace s hiring manažery a ostatními členy HR oddělení
* Podpora nových zaměstnanců
Jiné výhody
* Nástup možný ihned
* HPP na dobu neurčitou
* Pracovní stabilitu a zázemí úspěšné mezinárodní firmy
* Možnost profesního růstu a odborného vzdělávání
* Propracovaný systém školení vlastní tréninkové akademie
* Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou, teambuildingové akce, zvýhodněné firemní tarify na telefon pro soukromé účely, nákup firemních produktů se slevou (auto, pojištění, financování vozu apod.)