Osobnostní předpoklady a dovednosti
Kdo jsme?
Společnost Randstad, klíčový hráč v oblasti personálně-poradenských služeb, hledá šéfa brněnské pobočky Professionals! Hledáme profesionála, který bude vést divizi konzultantů, kteří pracují na náborových projektech pro naše významné klienty.
Pokud jste zkušený obchodník, který chce rozvíjet byznys ve svěřeném regionu a jste motivovaný vést tým obchodně orientovaných konzultantů, máme pro Vás skvělý job!
Co bude vaší pracovní náplní?
Branch Manager šéfuje celé pobočce Professionals, vede tým obchodně orientovaných konzultantů a rozvíjí byznys u našich stávajících i nových klientů. V rámci svých aktivit zejména:
- zodpovídá za efektivní řízení a ekonomické výsledky pobočky
- rozvíjí obchodní aktivity v dané lokalitě, jedná s klíčovými osobami u našich klientů, připravuje obchodní nabídky a cenové kalkulace
- monitoruje a aktivně vyhledává nové obchodní příležitosti v oblasti Permanent Placement
- dohlíží na efektivní realizaci projektů u našich klientů
- motivuje a usměrňuje členy svého týmu při realizaci projektů
- nastavuje a vyhodnocuje cíle a KPI jednotlivých konzultantů
Koho hledáme?
Branch Manager je obchodník, který buduje a rozvíjí byznys u našich klíčových klientů. Je také lídr, který vede, podporuje a motivuje svůj tým v rámci svěřené pobočky. Úspěšný kandidát na pozici Branch Managera:
- umí efektivně vést obchodní jednání a stává se cenným partnerem svých klientů v oblasti recruitmentu
- v rámci své kariéry působil/a na pozici obchodníka či Key Account Managera
- je týmový hráč a umí efektivně vést a motivovat své lidi
- je cílevědomá osobnost s drivem a orientací na výsledek
- je schopen vést obchodní jednání v angličtině
- aktivní řidič, sk. B
Co můžeme nabídnout?
- příležitost převzít pobočku zaměřenou na Permanent Placement a fungující tým konzultantů
- různorodou a zajímavou práci v prostředí mezinárodní společnosti
- velký prostor pro seberealizaci v moderních kancelářích v Brně
- odpovídající zaškolení a podporu v rámci výkonu role
- slušný fixní základ a motivující bonusový systém
- notebook a smartphone s tarifem také k soukromému volání
- služební automobil s možností využití k soukromým účelům
- možnost pracovat z domova a využívat flexibilní pracovní dobu
- work-life balance díky 30 dnům placeného volna ročně
- balíček firemních benefitů a Cafeterii, vč. stravenkové karty, Multisport karty, příspěvku na penzijní a životní připojištění
- pravidelná setkání managementu a celofiremní teambuildingy
- otevřenou a přátelskou firemní kulturu a podporující vedení
Jdete do toho?
Pokud se chcete stát součástí Randstadu a šéfovat naší brněnské pobočce, pošlete nám své CV a my se s Vámi rádi potkáme u kafe v našich moderních kancelářích v centru Brna. Nezapomeňte, prosím, přiložit také motivační dopis s informací, proč budete tím nejlepším kandidátem/kou.
Přejeme hodně úspěchů!