Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Menší česká společnost, která se zabývá poskytováním ekonomických služeb včetně vedení účetnictví a archivací dokumentů, hledá pro svoje pracoviště v Praze 10, Strašnicích, spolupracovníka pro posílení pracovního týmu
Popis pozice:
- zpracování podvojného účetnictví (fakturace, účtování vydaných a přijatých faktur, banky, pokladny, event. také odpisy majetku a zpracování účetní závěrky)
- zpracování přiznání k DPH vč. kontrolního a souhrnného hlášení
- administrativní práce, zpracování podkladů pro účetnictví
- práce na PC (Word, Excel), psaní textů a vyplňování tabulek
Jiné výhody
- možnost práce na plný nebo na zkrácený pracovní úvazek v rozsahu cca 4 - 5 hodin denně nebo na cca 3 dny v týdnu
- flexibilní pracovní dobu dle dohody
- motivující finanční ohodnocení v závislosti na znalostech, pracovních dovednostech a výkonech
- práce v klidném prostředí a v malém kolektivu
- příspěvek na stravování a další bonusy ze zaměstnaneckého fondu