Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, společnost, která působí na českém trhu v oblasti financí, poskytující spotřebitelské půjčky, hledáme vhodné kandidáty/kandidátky na pozici Administrativní pracovník/ce.
Pracovní náplň:
* podpora obchodního oddělení (manažerů i obchodních zástupců)
* spravování agendy obchodních zástupců v interním systému
* zpracování dotazů/požadavků zákazníků
* vydávání a přijímání zálohy a vedení související evidence hotovostních plateb
* spravování účtu zákazníka v interním systému – zadávání a kontrola peněžních transakcí a aktualizace kontaktních údajů
* příprava podkladů pro reporting
* administrace smluv - kontrola, psaní, třídění, archivace a tisk dokumentů
Požadavky:
* zkušenosti s administrativou (alespoň brigádně), zájem o kancelářskou práci
* komunikativnost a schopnost jednat na úrovni ve všech situacích
* ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání
* uživatelská znalost PC (MS Office – Word, Excel)
* pečlivost, spolehlivost
* anglický jazyk – výhodou
Nabízíme:
* zajímavou a různorodou práci
* možnost být součástí přátelského a otevřeného týmu, kde kolegové rádi pomohou s důkladným zaškolením a kde si všichni „tykají“
* fond pracovní doby zkrácen na 37,5 hodin týdně a tím pádem kratší pátky.
* benefitní systém Cafeterie a další benefity jako: stravenky, 25 dnů dovolené, 2 dny Sick Days, čaj a kávu na pracovišti a spousta dalšího
* místo výkonu práce: Praha 10
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.