Místo práce: Brno (informace o místu práce: Brno)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Posuzování poptávky zákazníka z hlediska proveditelnosti, ziskovosti a technických parametrů
• Obchodní, administrativní a prodejní činnost směřující ke zvýšení růstu a příjmů společnosti
• Komunikace se zákazníky na francouzském trhu, přijetí jejich poptávek a jejich a následné zpracování
• Příprava technických podkladů a výkresové dokumentace pro tvorbu nabídek
• Spolupráce s odděleními napříč firmou (technologické oddělení, nákup, kvalita)
• Prověřování dostupnosti materiálu, stav skladových zásob, stanovení dodacích lhůt
• Tvorba cenových kalkulací prostřednictvím standardizovaného informačního systému
• Zajištění spokojenosti zákazníka, poskytování včasné zpětné vazby a přesných informací o průběhu zakázky, případně změnách v dodávce zboží
• V případě potřeby také komunikace s dodavateli
• Pozice je součástí malého obchodního oddělení (4 členové) a součástí zahraniční firmy s rodinnou atmosférou
Jiné výhody
• Stabilní zaměstnání a dobrý kolektiv s přístupným vedením
• Profesní zaškolení a možnost dalšího rozvoje
• Motivující finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností
• Pružná pracovní doba
• Týden dovolené navíc
• 13. Mzda na základě výsledků společnosti
• Příspěvek na stravování formou stravenek (90,- Kč) a další odměny
• Místo výkonu práce, které je snadno dostupné MHD Brno