Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Optimalizace procesů, metod a kontrolních mechanismů v oblasti nákladového účetnictví a controllingu, kalkulace výrobků - kalkulační vzorec (struktura a sazby), spolupráce při tvorbě a zajišťování zpětné vazby technologům pro zpřesnění kalkulací, optimalizace využívání a výstupy z podnikového informačního systému, analýzy týkající se řízení a hospodaření firmy, KPI, navrhování úsporných/nápravných opatření a opatření ke zvýšení efektivity, spolupráce na měsíční a roční účetní závěrce + finančním auditu, zpracování finančního plánu a forecastu hospodaření společnosti, zpracování manažerských reportů v rámci pravidelného reportingu managementu společnosti, komunikace se zahraniční centrálou, kontrola plnění plánů, analýzy a návrhy opatření, vyhodnocování hospodaření středisek
Jiné výhody
Velmi zajímavé finanční ohodnocení, pružná pracovní doba, perspektivní práce ve společnosti se zahraniční účastí, příležitost k seberealizaci a profesnímu růstu, zaměstnanecké benefity