Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce:
• řešení problémů s obsluhou terminálu (prodejci) ohledně disfunkcí on-line terminálu a příslušných periferních zařízení (dále jen terminál)
• vyřizování požadavků prodejců na obnovení provozu terminálu a odpovídání na jejich věcné dotazy, resp. podávání informací, týkající se aspektů řádné funkčnosti terminálů a postupů obsluhy
• spolupráce s operátorem datacentra, komunikačním technikem a technikem pro instalace terminálů, zvláště se zabývá stížnostmi prodejce na dlouhodobé komunikační problémy, bránící normálnímu provozu konkrétního terminálu
• využívání nástrojů centrálního systému pro vyhledávání a vyhodnocování transakcí konkrétního terminálu
• komunikace s prodejci
Jiné výhody
• hrubá mzda 30.000 Kč
• práce v příjemném kolektivu
• velké množství benefitů (stravenky, Multisport karta, občerstvení na pracovišti, kupón MHD, příspěvek na penzijní připojištění, týden dovolené navíc a další).