Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro zahraniční firmu - vlastní zastoupení značky pro část Evropy, pro úzkou spolupráci s ředitelem pro zastoupení ve svěřeném regionu, dále pro koordinační činnosti napříč firmou obsazujeme pozici:
OFFICE MANAGER - úzká spolupráce s GŘ - zahraniční značka v ČR
Náplň práce
V uvedené pozici budete především podporou pro nejvyššího ředitele zastoupení, převezmete aktivity koordinace kanceláře. Důležitá bude komunikace s dalšími manažery v obchodních pobočkách - 10 poboček v ČR a 2 Slovensko.
Počítáme, že se budete účastnit i zahraničních cest do centrály tzv. velká setkání zastoupení, kde doprovázíte ředitele a zpracováváte přehledy z těchto mezinárodních firemních setkání - cca kvartální výjezdy. Součástí je koordinace reportingů i vlastní práce na reportingu za výsledky v regionu.
Další náplní budou:
spolupráce se zahraniční centrálou, využijete znalost angličtiny v psané i mluvené podobě
účast na obchodních jednání, zápisy, zpracování závěrů, podkladů
překlady vybraných textů AJ - ČJ
odpovědnost za provozní interní agendu - předpisy, směrnice, organizace firemních akcí apod.
koordinace služebních cest managerů, podklady pro vyúčtování atd.
Jiné výhody
Pozice je vhodná pro samostatnou a organizačně zdatnou osobnost. Optimální je zralost pro schopnost jednání s kolegy i dalšími partnery napříč firmou. Nabízíme zázemí přední značky v oboru profesionálních technických služeb. Kvalitní ohodnocení. Zaškolení, předání agendy zajištěno. Optimální dojezd z lokalit Praha - Černý Most, 15 min. z metra, příp. Počernice.