Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Asistentka jednatele
Pracovní náplň
* zodpovědnost za zpracování došlých a vydaných faktur, dodacích listů a proforma faktur
* vykazování dat v aplikaci Intrastat, vedení docházky
* vyřizování telefonátů, mailů, bankovních transakcí, vedení pokladny
* komunikace s účetní firmou, používání datové schránky
Požadujeme
• znalost německého jazyka slovem i písmem, alespoň úroveň 2B
• aktivní přístup ke svěřeným úkolům
• znalost práce na PC – MS Office – Excel, Word na velmi dobré úrovni
• zodpovědnost, loajalita, pečlivost, spolehlivost
• samostatnost v rozhodování, časová flexibilita
• řidičské oprávnění B a vlastní auto výhodou
Nabízíme
• Práce vhodná pro absolventy SŠ ekonomického zaměření či pro matky s malými dětmi
• částečný pracovní úvazek – 25 hodin týdně
• pružná pracovní doba, možnost homeoffice
• firemní mobilní telefon
• víkendy a veškeré české svátky volné
Nástup ihned nebo podle individuálních možností
Místo pracoviště: Mariánské lázně
Pokud Vás nabízená pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis a motivační dopis, proč právě Vy jste pro nás ti praví.