Místo práce: Karviná (informace o místu práce: Karviná)
Mzda: 22 000–27 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Rád by jsi využil/la němčinu na denní bázi? Pokud Tě baví administrativa a nevadí Ti věci zařizovat a organizovat a chceš být součástí našeho týmu, dej o sobě vědět :)
O co se tedy jedná? - Tvou hlavní náplní práce bude stručně - starost o zakázky v rámci Německa. Dodavatelé Ti zavolají s objednávkou, kterou zaeviduješ v systému, zadáš vedoucímu, aby ji vytvořili a dohlédneš, aby byl celý proces v pořádku. O celém průběhu dodavatele informuješ, samozřejmě i s datem, kdy mu zakázka bude doručena a uvedeš do systému. O nic složitého nejde, se vším Ti poradíme, od zkušeného naopak rádi získáme nový nadhled, jak dělat věci lépe !
Je důležité vědět, že se staneš velmi důležitou kontaktní osobou pro dodavatele, pokud bude potřebovat zjistit určité informace. K tomu všemu je třeba vést administrativu - musí Tě to tedy bavit. Vzhledem k tomu, že se jedná o dodavatele z Německa ( němčinu využiješ téměř denně a to emailem, nebo telefonicky).
Jiné výhody
Zaměstnanecké výhody, benefity
zkrácená pracovní doba 7,5 hodiny denně
22 dní dovolené
příspěvek na finanční poradenství
moderní, příjemné prostředí firmy
osobní růst, teambuildingy
osobní a kariérní růst
nové nápady vítány
možnost pro absolventy či získání praxe
možnost využití německého jazyka
zlepšení komunikačních a organizačních dovedností