Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste-li samostatná, zodpovědná a máte výborné organizační schopnosti a chcete-li zároveň získat zkušenosti v mezinárodní společnosti, pak je tato pozice určena právě pro vás.
* Office management - komplexní podpora oddělení: objednávání kancelářských potřeb a správa rozpočtu, rezervace zasedacích místností, řízení archivace šanonů a e-složek, spolupráce se správcem budovy na opravách v oddělení
* Administrativní podpora manažera oddělení: vedení diáře, organizace služebních cest, správa knihy jízd, komunikace s klienty, organizace podkladových materiálů na interní/externí setkání, správa podpisové knihy a elektronických formulářů
* Spolupráce s HR divizí: spolupráce na inovacích systému EGJE, pravidelná aktualizace organizační struktury oddělení, spolupráce s Finančními manažery na zajištění přístupových práv pro nové kolegy
* Spolupráce s Právním oddělením – práce v systému LDA
* Samostatné projekty v rámci oddělení – spolupráce na organizaci teambuildingu a vánočního večírku, řízení systému měsíčních odměn, příprava plánu dovolených
Jiné výhody
* Motivující platové ohodnocení
* HPP se smlouvou na dobu neurčitou
* Samostatnou práci s možností seberealizace
* Pracovní stabilitu a zázemí úspěšné mezinárodní firmy
* Možnost rychlého kariérního růstu
* Propracovaný systém školení vlastní tréninkové akademie, odborné vzdělávání
* Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou, teambuildingové akce, zvýhodněné firemní tarify na telefon pro soukromé účely, nákup firemních produktů se slevou (auto, pojištění, financování vozu a další)
* NÁSTUP MOŽNÝ IHNED!