Místo práce: Pardubice (informace o místu práce: Pardubice)
Mzda: 20000 - 35000 Kč za měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Telefonní komunikace a administrativa spojená s přáním klienta.
• Vyřešení požadavků klienta, individuální přístup ke každému klientovi.
• Samostatná administrativní činnost a práce s interními systémy.
Jiné výhody
• HPP s pracovní dobou od pondělí do pátku – jedna směna od 8:00 do 16:30 nebo od 8:30 do 17:00
• Důkladné zaškolení na pozici, možnost kariérního růstu a rozvoje
• Zajímavé finanční ohodnocení, nástup 20 000 Kč, po zkušební době 21 000 Kč, po dalším zaučení 25 000 - 27 000 Kč, kariérní růst až 35 000 Kč
• Možnost částečného home-office
• Zázemí stabilní společnosti
• Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené + 5 dní Sick days, příspěvek na penzijní připojištění, životní pojištění, stravenky, slevy na produkty společnosti, sportovní a kulturní akce
• Místo pracoviště: Pardubice
• NÁSTUP MOŽNÝ IHNED