Místo práce: Pardubice (informace o místu práce: Pardubice)
Mzda: 4 000–20 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsi v životě na rozcestí a hledáš svůj další směr?
Máš dlouhodobé zkušenosti v telemarketingu?
Chceš si přivydělat na ŽL nebo na brigádu?
Chceš se posunout dál a výš a do budoucna získat stabilní práci, která pro Tebe bude koníčkem?
Věříš si a dovedeš si představit, že zaujmeš po telefonu majitele malých a středních českých firem natolik, aby souhlasili se schůzkou?
Je pro Tebe důležité, abys pracovala pro firmu, jejíž služby mají pro klienty dlouhodobý přínos?
Chceš se spolupodílet na budování české značky, která bude mít trvalou hodnotu?
Budeš pracovat samostatně jako obchodní asistentka.
Nejsme call centrum.
Tvým úkolem bude:
1. Zkontrolovat či doplnit údaje o společnosti, kterou chceš kontaktovat,
ve firemním informačním systému.
2. Zavolat majiteli malé nebo střední české firmy s cílem domluvit s ním schůzku pro naši obchodní konzultantku.
3. Doplnit informace o domluvené schůzce do informačního systému.
4. Organizovat čas obchodní konzultantky - schůzky domlouvat efektivně (den, místo, čas).
Jiné výhody
Možnost práce z domova
Zaškolení , trénink a pravidelná podpora
Spolupráce v malém týmu
Možnost podílet se na rozvoji firmy
Kariérní postup
Hodnocení za výsledky
Odměna za splněné cíle
Možnost absolvovat služby, které nabízíme klientům