HR Officer and Office Assistant / okr. Česká Lípa

Nabídka pracovní pozice od 25. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Česká Lípa (informace o místu práce: Česká Lípa)

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

P@C tasks:
• Recruitment of Blue collar workers in cooperation with production manager – interviews + active hiring actions
• Preparation of all documents according to employment – working contracts, salary contracts, wage deductions, social benefits
• Administration of matrix of qualification – according to monthly bonuses for BC´s
• Coordination of monthly salary inputs according to payroll – contract/salary changes, new hires, leavers, sicknesses etc.
• Administration of trainings, medical check-ups – to keep the mandatory schedule
• Key contact person according to paramedical service and temporary staffing agencies

Office Assistant tasks:
• Administration of incoming and outcoming mails
• Administration of the fleet – including coordination of ordering new cars, recalcualtion of monthly costs etc.
• Administration of all keys in the company and also archive
• Adiministration of whole contracts in the company – external, internal – in paper and systém as well
• Support for visitors – hotel booking, fly tickets arrangements, coordination of lunch and refreshments
• Administration of office and kitchen supplies – ordering, distributing etc.
• Coordination of external cleaning company
• Ad Hoc tasks from management
Special tasks
• Daily communication with employees

Jiné výhody

zajímavé finanční a pracovní podmínky odpovídající významu pozice a zkušenostem kandidáta
1 týden dovolené navíc
další firemní benefity
možnost zvyšování kvalifikace, profesní a osobnostní růst
možnost práce v mezinárodním týmu
zázemí silné nadnárodní společnosti

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
• High school degree in economical or HR field

Work experience:
• Min 2 – 3 years in HR department as HR Assistant or HR coordinator
• Experience from production environment but in international company
Special knowledge:
• Active English – written and oral (daily use!)
• Active driver – „B“ driving license
Personal/social skills:
• Strong interpersonal skills
• Multi-task orientated, result orientated, self-directed
• Adaptibility and independence in carrying out tasks
IT Knowledge:
• Lotus Notes/MS Outlook
• Excel, word, PPT
• SAP HR – big advantage
Language reguirements:
• Czech – native speaker with very good Grammar knowledge
• English – active – on a talkative and communicative level – daily use

Další nabídky práce

Zdroj nabídky: Dobrá práce

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Důchodový věk poroste. Otázkou je, jak přesně. K původnímu návrhu ministerstva práce a...více

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Jak si zvýšit důchod, když při jeho čerpání pracujete? Jak funguje takzvaná práce na procenta?...více

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Jaké podmínky platí pro dohodu o provedení práce (DPP) a dohodu o pracovní činnosti (DPČ)?...více

Partners Financial Services