Místo práce: Praha 4 Braník (od podzimu 2019 ve Vršovicích na Praze 10) (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost NEUMANN, spol. s r.o., specializovaná tuzemská společnost s více jak 20 letou tradicí se zaměřením na výrobu a prodej střešních nosičů, autoboxů a dalšího autopříslušenství.
Náplň práce:
• účtování přijatých a vystavených faktur, pokladen, bankovních výpisů
• vyúčtování služebních cest
• pravidelné kontroly zůstatků účtů
• administrace a editace přijatých a vydaných dokladů
• účtování interních dokladů – zápočty, kurzové rozdíly, časové rozlišení dokladů
• pomocné práce při uzávěrce a inventurách
• výkaz Intrastat a Ekokom
• administrativní práce
Jiné výhody
• práci na HPP - dle dohody možný zkrácený pracovní úvazek 6 hodin denně
• zaškolení
• otevřený a přátelský kolektiv
• příjemné pracovní prostředí
• odpovídající finanční ohodnocení
• příspěvek na životní a penzijní pojištění
• sleva na firemní výrobky
Místo práce: Praha 4 Braník (od podzimu 2019 ve Vršovicích na Praze 10)
Termín nástupu: dle dohody
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 19. 4. 2019. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.