Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Výrobní a obchodní rodinná společnost se sídlem ve Slavkově u Brna, která zaměstnává okolo 200 pracovníků, vypisuje výběrové řízení na top asistentku, která bude pravou rukou jednatele firmy.
POZNÁVÁTE SE?
- Mám pozitivní přístup k práci a úsměv na rtu, protože s tím se jednoduše dál v životě dojde.
- Dokážu pracovat samostatně a baví mě lidem pomáhat.
- Když se řekne, že mám něco někde zkoordinovat, zajistit, zařídit, rozsvítí se mi oči a už vymýšlím cesty, jak by to asi tak šlo nejlépe udělat.
- Věci dotahuji do konce a předkládám vždy 100% výsledky své práce.
- Mám zkušenosti z administrativy minimálně 2 roky.
- Umím pracovat s Microsoft Word a EXCEL, to je základ a snad to ani nestojí za řeč
- Dokáži se domluvit anglicky, zajištění zahraničních cest a programů pro návštěvy zákazníků a partnerů z celého světa mi bude dělat radost
CO VÁS U NÁS ČEKÁ?
- kompletní administrativní a organizační podpora majiteli společnosti (organizace kalendáře, schůzek, příprava smluv, cestovních příkazů...)
- zajištění cest předsedy představenstva do dceřiné společnosti v Indii
- Řešení administrativních a organizačních úkolů.
- Příprava smluv a kontrola správnosti údajů.
- Spolupráce s ostatními divizemi ve firmě, zejména pro přípravu porad, školení, konferencí atd.
Jiné výhody
SNAD VÁS POTĚŠÍ:
Intenzivní a kvalitní zaškolení
Zajímavá práce v rodinné výrobní firmě s 25letou tradicí
Podpora přátelského kolektivu s elánem dosahovat skvělých výsledků
Samostatná a zodpovědná práce
Zdravé jídlo ve firemní kantýně
Dotovaný oběd nebo stravenky
Multisport karta
Zvýhodnění telefonní tarify
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Možnost osobního růstu v rámci firmy
Možnost využití vzdělávání v rámci naší firemní školy (osobností, odborné, jazykové)
Velkou škálu firemních benefitů (firemní telefon, notebook, moderní firemní oblečení, aj.)